Tilskudsregler

For juniorer under 25 år, som er juniortalentmedlemmer giver klubben tilskud til deltagelse i klubture.
Formålet er at få flere unge til at dyrke skisport på højere teknisk niveau, fremme det sociale samvær blandt de unge og måske en dag at få nogle medlemmer fra Allerød SkiKlub op på præmiepodierne ….

• Deltagelse i klubture (du er i øvrigt meget velkommen til selv at arrangere !) :
  • En aften til konkurrence – f.eks. Scandlines Cup : 200,- kr
  • En dag – f.eks. en dag på Vallåsen eller Isaberg : 200,- kr
  • En weekend – f.eks. første weekend i december turen til SkeiKampen/Norge : 400,- kr
  • En stor konkurrence – f.eks. Birkebeinen eller Vasa : 400,- kr
  • En uge – f.eks. uge7 turen – her ydes ikke tilskud; men al træning mv på turen er dækket af kontingentet

Tilskud opnås ved at annoncere arrangementet til klubbens medlemmer senest 1 måned før

– det gøres på mail til : webmaster@AllerodSkiKlub.dk

Efterfølgende på mail til : kasserer@AllerodSkiKlub.dk at godtgøre, at man har været med på fællestur (bed leder om mail, der bekræfter – eller bed leder om at sende deltagerliste til kassereren)

/Bestyrelsen